Office 2007

Känner mig så dum...
Avinstallerade min office 2007 trial, för att kunna fixa hem version 2010.
Episkt misslyckande, eftersom jag aldrig misslyckas med att ladda hem program. 
Men den har antagligen inte funnits ute tillräckligt länge för att finnas crack'd versioner.

Så jag började leta efter 2007 download, men ingen lycka.
Herregud, när jag sökte kom det upp länkar till 2007, men kom förbannat till 2010 ändå!
Nu har jag hittat allt jag ville ha, alltså både office 2007 OCH serial'en.

Finallyyyyyyyyyyyyy...


Borde kanske inte skriva sånthär? Haha!

Kommentarer
Postat av: Maya

Re: I know riiiiight. Hon blev helt söt med det cccccccc:



Uh. Jag har äntligen en riktig version av Office 2003 xD Helt lol, men det är bra xd Hade massa trialskit förut, och till slut typ: Nej nu får du inte ladda ner fler trials. Ffffuuu

2010-08-13 @ 10:12:40
URL: http://rainbowmist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0