Frkkn

Yeey, Ullared var sweet, haha.
Köpte bland annat ett par hörlurar, två filmer och en krustång. Skitnajs.
Och jag såg bossen, Boris. Mamma såg Morgan, men jag missade honom :(

Anyway,
sedan bar det av mot stan och Topshop. Spenderade 519 kronor på en tröja, tror det blev billigare på Ullared.

Mitt jävla idiot-kort funkade ofc inte, även om det fungerade exemplariskt när jag betalade på Matöppet. Tror det är nåt CP med chipet.
Fast nä, när det inte fungerade på Lindex drog de kortet i kassan, så då är ju chipet oskyldigt.
Men ändå.
Jävla Nordea, jag hatar när elektroniken inte funkar. 
Så frikkin pinsamt också.


Nu ska jag iaf. kolla på Sex and the City 2, YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0