Sämsttrafik

Usch. Här är jag redo för att åka till stallet en trekvart innan vi börjar. SJÄLVKLART är bussen tio minuter försenad, vilket betyder att jag missar bussen jag skulle tagit OCH bussen jag skulle ha kunnat ta om jag missade den första.
Det känns oerhört onödigt att vänta på en buss som kommer om nio minuter, sedan sitta på den i tio-femton minuter när det är en kvart kvar tills man börjar.
Så jag åkte hem, gick av en hållplats tidigt och gick. Gött att avreagera sig lite, tänkte gå ut på promenix förut men det blev så mörkt...
Som tur var missade jag inget viktigt, tror jag. Men honestly, Västtrafik har fan ett rykte att hålla rent. Folk blir mer miljömedvetna för varje dag som passerar, ska man kunna överväga att ta bussen får de fan se till att komma i tid.
For the moment känner jag att bussen inte är något alternativ, men vad fan ska man göra?
Idioter.

Kommentarer
Postat av: Maya

Som sagt av någon: Västtrafik - Makes people walk.

2010-10-26 @ 07:37:21
URL: http://rainbowmist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0