My wonderwall

Lyssnade på Declan imorse, blev hur lugn som helst. Brukar inte stressa upp mig mycket innan prov längre och nu kände jag mig verkligen förberedd, men blev helt avslappnad och kände mig superredo.
Jag ska fett ha en man som liknar honom, mestadels i personligheten iaf haha. Minns att i en intervju kunde han definitivt se sig själv ha ett förhållande och barn i en ganska snar framtid, alltså inte typ 20 år. SÅN man ska jag ha, ska vara fett förberedd och inte leva nåt jävla ungkarlsliv förevigt. 
Och Declan pluggar hårt och ägnar sin fritid åt att lära sig spela gitarr etc, det är fett najs. 
Utbildning före nöjen.

Det är förjävla snyggt med välstrukna skjortor. Mrrh...

Forever trusting who we are and nothing else matters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0