Störobjekt

Vill ni veta något som stör mig.
Låt mig berätta en liten saga.

"Pelle hittar ett löv. Han tar ett kort på lövet. I datorn ritar han av lövet. Han lägger upp bilden på bilddagboken och som bildtext skriver han; DEN SOM SNOR SKA JAG POLISANMÄLA! (c) PELLE!!!!!!!!!
Ett flertal personer ser Pelles bild. De behöver inte läsa bildtexten, för ingen är korkad nog att vilja använda en sådan exceptionellt ful bild till privata ändomål." 


DET ÄR INGEN SOM VILL ANVÄNDA ERA FULA BILDER ÄNDÅ, SPARA PÅ ENERGI OCH SLUTA UPP MED ATT SKRIVA VILSELEDANDE BILDTEXTER!
Jag blir uppriktigt förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Maya

Let it aaaaaaall out

2010-09-24 @ 20:48:10
URL: http://rainbowmist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0