Awwwwwwwwwwwww yeaaaaaaaah

Ska köpa en iPhone imorgon. AAAAAAAAAAAAWWWWWWWWW YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAH.
Eller, pappa ska köpa. Som en födelsedagspresent. STIIILL NIIIIIIIIICEEE.

Blir kanske vårdcentralen imorgon också, har en glasbit i foten. Whoopedi-fkn-doo. 

Blev iallafall antagen till utbytesprogrammet på Into vilket är riktigt sweet och hon verkade riktigt nöjd, med min motivering, mina betyg och min engelska. Nice, nice, nice.


Frågan nu är om jag ska läsa Bibeln, ebolutionskapitlet i biologiboken eller om jag ska slötitta och lol:a åt Jersey Shore. Snooki och Pauly D är najs. Ha-ha-ha.
Det lutar år Jersey Shore eftersom jag är inte orka flytta mitt arsle. Ligger inne i mitt vardagsrum som det blivit, med sängen utfälld så det blev en dubbelsäng. Den är inte supermjuk med nice. Jag gillar nice. Nice är fint och bra. Nice är nice. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0