Dagen efter nummer sexton

Day 17 – Something you regret

Å vad jag är duktig på detta! Nästa är what you wore today så jag kör den imorgon, Snape-dagen i högsta ära.

Något jag ångrar. Antagligen att jag inte satsade mer på skolan på mellanstadiet, ärligt talat. Haha! Det känns som om jag hade varit mer snabbtänktom jag faktiskt ansträngt mig. Jag säger inte att jag var ett IG-barn (för det första har mn inte betyg på mellanstadiet, fnys.) men jag bara hängde med och orkade inte riktigt minnas något. När jag tänker på det tror jag inte det skulle ha gjort en stor skillnad på hur jag studerar idag, men ändå. Det är gött när man har något att skylla på. 
Jag kan ju inte säga att jag inte är drivande idag, för det är jag. Blir stressad när jag inte får någonting viktigt gjort. 
DET ÄR DÄRFÖR JAG SITTER HÄR Å CHILLAR MED MUSE ISTÄLLET FÖR ATT PLUGGA.

Fan vad irrelevant allt blev då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0