Fortsättning

Day 14Your fears
Day 15 – This month
Day 16 – Something that you miss

Mina rädslor.
Hm. Jag har alltid tyckt att det värsta sättet att dö på är att drunkna, brinna upp eller helt enkelt kvävas. Så det är ju saker jag definitivt är rädd för. Annars är det väl typ... Insekter? Nej inte så mycket, ibland kan jag kontrollera mig och inte springa runt som om himlen faller ned. Jag är väl rädd för att inte komma någonstans i livet; att fastna här i Sverige till exempel.
Löjligt. Fast nej, så FU.

Denna månad.
Det största som har hänt är väl att jag fyllt år. Hade skypeintervju med Into idag och blev antagen. Nu väntar tolv sidor som ska fyllas i och det väntas ta en vecka. Vet inte om jag ska jubla eller gråta. Hon på Into var iallafall avundsjuk på min brittiska accent. LoL.
Nu är det iallafall sportlov så det är najs. Ska lösa in presentkortet jag fick på Valhalla nästa vecka också.
Det var det.

Något jag saknar.
Jag saknar nog att vara barn. Börja och sluta skolan samma tid varje dag, det viktigaste att komma ihåg var att ta med sig matsäck till utflykten. Det var trevligt.
Nu är det massor med ansökningar, antagningar, betyg, pengar, fitness och studier. Orka.


Kommentarer
Postat av: Maya

HA. You screamed like a girl at the bug in yer room >:D

2011-02-17 @ 22:51:31
URL: http://rainbowmist.blogg.se/
Postat av: annadamp

FACK SJITT FACK JOOO INTO?? Vad är det för cpelitskit??!? VILLÅXÅ



Thnx 4 makin me f33l liek e svenskhorforsn00b, slaskhora<3 : ((

2011-02-19 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0