Höm-e.

Ya, nu är jag hemma igen. Har spenderat helgen hos pappa, utan dator. Har blivit restaurangbesök, en tur till vårdcentralen, iPhoneköp och tågfotografering istället. Har fortfarande känt mig helt handikappad utan datorn. Har varit utan den i två-tre dagar, men har inte haft någon konakt med.. öh, världen. Jag har mejl jag måste skicka iväg, formulär jag måste fylla i och saker som måste beställas. Med beställa menar jag ett nytt simkort, ett som passar till iPhonen. Ska bli gött med den kan jag säga. 
Har iallafall fått inloggningen till Intosidan och har nu tolv till fjorton sidor att fylla i. Åh, så trevligt.
I veckan ska jag iallafall lösa in mitt simkort, alltså för att åka och simma. Fan vad alla har problem med att förstå mig när jag säger simkort? VAD?
Det var något mer jag skulle göra... Jag måste köpa min Filofax också... Hm...

Och jag ska beställa en väska från Ebay, för jag vill ha den.

Tänkte skriva nåt långt där jag klagar på något men hittar inget att störa sig på.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0