Huehue

Har varit lita seg med att blogga. Kan bero på att jag inte orkat ta bilden jag skulle ta. Har haft fullt upp med... Att sitta vid datorn. Har simmat också, antar jag. Igår satt jag uppe till kvart över ett för att göra klart spanskafilmen, jippie. Men det är mitt egna fel, jag har varit lat.
Nu har jag iallafall varit och simmat och ska snart plugga, typ. Har förberett för att baka iallafall så ska göra banankaka senare. Mums. 

Imorgon ska vi nog sova hos Didrik och på lördag blir det nog balett på Operan. Hihi.

Kommentarer
Postat av: josefin

sv; hehehe. :p

2011-02-27 @ 20:49:25
URL: http://webelieve.blogg.se/
Postat av: linda bieber/ lindsan<3

låter gott. ;) kram linda

2011-03-01 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0