I'm not in love

Usch. Hatar att varas sjuk.
Gillar inte dendär 30 days challenge heller.
Gör några nu, bara för att jävlas.
Day 05 – Your day
Day 06 – Your best friend
Day 07 – This week

Min dag var väl helt okej. Om man bortser från att jag är sjuk och var tvungen att åka till skolan för ett nationellt prov.
Anyway. Gick upp klockan sju, blev klar på tjugo minuter så snoozar i en halvtimme. LoL. Åker till skolan, väntar där i en halvtimme och har sedan uppsatsskrivning i tre timmar. Skriver klart, åker hem. Sätter mig i saccosäcken och slötittar på TV.
Och ja, nu sitter jag här. Kul.
Mitt braigaste vän.
Jag har två, eller tre beroende på hur man räknar.
Andrea , Maya och Anna om du vill bli inräknad. Även om jag inte träffar dig så ofta : ( (KAN DET BERO PÅ AVSTÅNDET? DAGENS FUNDERARE.)
Vad ska man säga. De är väl ganska lika mig fast ändå så olika.
<3
Denna vecka har varit seg. Jag har tvingat upp mig själv varje morgon trots min förkylning för att gå till skolan, eftersom hela veckan har varit ganska fullbokad med saker som måste göras. Typ skolbesök, prov och ett par lektioner det inte är bra att jag missar. Inte för att jag har IG-varning, utan för att jag inte vill komma efter med arbetet.
IG-varning, herregud. Pfft!

Kommentarer
Postat av: Maya

IG-varning? Vad är det?

2011-02-10 @ 20:56:17
URL: http://rainbowmist.blogg.se/
Postat av: Andrea

mitt namn står först STOLT O jag vill ta med le svarta tröja när du fyller år, I WILL.

2011-02-11 @ 15:52:43
URL: http://livingthedream.bubbleroom.se
Postat av: DIN slaskhora

Men AWH, spank you<33 Måste säga detsamma <:

2011-02-12 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0