Introduce yourself

Cliché.

K, introduce myself.
Jag heter Emma, är sexton den femtonde (huehuehue) och bor i Göteborg. På Hisingen, för att vara noggrann. Jag bor mestadels med min mamma, men åker till pappa ibland (mot min vilja) för att han inte ska känna sig bortglömd, eller något. De har varit skilda sedan jag var fyra, så nej jag saknar inte *le perfect family life*. Jag känner mina föräldrar och vet att de inte passar ihop. Däremot vill jag har den perfekta familjen. Jag vill komma bort från Sverige och vara självständig.
Jag gillar det mesta, fast ändå inte så mycket. Jag gillar vatten; att simma och få vatten i öronen. Jag gillar nästan alla djur. Jag har ridit sedan jag var typ öh ja tio eller nåt orkar inte räkna. Hos (DENNA MENINGEN STARTADE JAG INTE MED "JAG") pappa har jag en hund, en Shetland Sheepdog på fem år i maj som heter Sanson. Han är fin.
Jag gillar fotografi, kläder, inredning och konst i ren allmänhet. Jag är delvis vegetarian, men mår ganska dåligt när jag äter kyckling och fisk ändå. Bilden av lidande djur är inpräntad i skallen på mig, därför mår jag dåligt bara någon skämtar med mig om att deras mat har skrikigt/låtit/w/e. Hyser agg mot halal- och kosherslakt.
Jag gillar klassisk musik, britpop och lite allt möjligt. Jag är allätare, I guess. Men Hiphop, rap och shit bajsar jag ut och är inte något stoppar i mun.
Antar att jag avslutar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0