Let's go again

Day 11 – Your dreams
Day 12 – Something that makes you feel better
Day 13 – Something that makes you cry

Mina drömmar.
Herregud. Jag drömmer om ganska mycket, fast ändå inte. Jag vet precis vad jag vill ha och tänker kämpa för att få det. Min största dröm är väl att bo i ett annat land och tjäna tillräckligt för att inte behöva dra ner på saker jag tycker om. När det gäller mina studier vill jag definitivt utföra en del av demm utomlands. Jag vill kunna prata spanska flytande, vilket jag tror jag kommer göra. Kanske inte inom den snaraste framtiden, men det kommer.
Annars vill jag ha ett stort, originellt hus. Det ska vara i ljusa färger och bara andas hem. Ni vet när det luktar på ett visst sätt när man kommer hem till sig själv eller någon annan, så vill jag ha det. Fast inte att det ska lufta jävla bajs, utan gott och lugnande. Sen ska det vara sleep-over-vänligt. Riktig tmysigt, med plats för alla.
Nej jag skulle aldrig vilja vara ensam i ett hus.
Min framtida make vet nog de flesta av er vem det är. Hihi.
Något som får mig att må bättre.
Hm. Musik, defo. Eller... oftast. Annars är det typ filmer, ibland. Tumblr? Usch, överallt man tittar är det bilder på sjuka ideal. Jag antar att djur får mig att må bra. Fast de är oftast riktiga bithes, så stryk det.
Kompisar! Där har vi det. LoL.
Något som gör mig ledsen.
Massor av saker. När någon/något dör, vare sig det är i en film eller om någon bara säger att någon dött. Värst är det ju när någon i familjen dör. Jag har iallafall väldigt enkelt för att börja gråta. Har inget macho-rykte att leva upp till. Eller jo det har jag nog. Kanske inte macho, men ett rykte. Typ ryktet att jag är bäst. Fast nu är ju inte det ett rykte. Bitchez. Är det bara jag som alltid "slinter" och skriver bicthes eller bithces?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0