Miu

Sådär. Har precis fört över låtarna från de två Muse-skivorna jag fick i födelsedagspresent. De är typ de bästa skivorna. Eller vänta, alla deras skivor är bäst. Ojdå, jag måste ursäkta för missförståndet.
Ullared visas här bredvid mig. Herregud. Herre-gud. Det måste kännas fruktansvärt att tappa bort sin kundvagn, oh ja. Jag lider med dem.
Imorgon ska vi på teater med skolan efter lunch och efter det blir det Valhalla så jag kan lösa in mitt simkort.
Simkortet till mobilen kommer antagligen på fredag, det kommer vara happy day kan jag ju säga. Ska bli fett gött att kunna använda iPhonen; inte bara till att ha musik på men att kunna surfa, åh. Jo, jag är nog som min kära fader; fastnar för kvaliten. Det är ärligt talat bättre att spara lite och köpa äkta vara än att ta nåt B. Mobilen jag har nu, vilket är typ den billigaste touch:en på marknaden fungerar ju, men den suger. Det är ju ingen android så det blir inga roliga spel eller någonting. Jag ska inte jämföra den med en gammal Nokia, för mobilerna från Nokia har Snake och det värderas högt. 

Fan nu skriver jag för mycket.
Ska in på Ebay och se om jag hittar sexiga iphone-fodral/case/cover/skal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0