SN

Fin rubrik. Meningslös.

Day 08 – Your first kiss
Day 09
– A trip you remeber
Day 10
– Your siblings

My first kiss, hm. Ungefär två år sedan? Var så där äckligt idiotisk, sådär man ser tillbaka på och typ... WTF was I thinking? Det är väl fint så länge det varade, men inget jag gör om.

En resa jag minns.
Kanarieöarna för typ... 10 år sedan? Minns att det var varmt och hela familjen på mammas sida var med. Jag, syster, mamma, mormor och morfar alltså. Det var fint. Brände mig rejält. Bodde i poolen. En dag kom en jääättestor karnival typ, som höll på från förmiddagen till långt in på kvällen. Havet var väldigt salt.

Mina syskon. Jag har en syster, eller en halvsyster eftersom vi bara har samma mor. Sedan har jag tre låtsasbröder. Vad fan kan man säga. Min syster flyttade precis hemifrån men lämnade massa skit efter sig. Sitter i hennes gamla rum nu och tittar på TV. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0