Den fulaste oj nvm

Sitter hos pappa nu. Längtar redan hem till mor, där jag kan sitta å sjunga högt i mitt rum. Det är stökigt här, på "mitt" skrivbord. Papper om bokföring och skit, ja det känner jag nog vid. Inte.
Imorgon har vi halvdag, fint.

Jag är i en emotionell vecka, är hur jävla emo som helst. Jag vill åka utomlands, flytta hemifrån. Bara vara, vara fri och allmänt konstnärlig.
Ska koppla in camen och sedan ska ja ta av mig kläderna för alla som är villiga att titta(betala). Nej, kanske inte. Jag har ju inget eget rum, så det blir inget privat. 
Jag hittade min klocka, då blev jag glad. Sedan hittade jag Marianne, men kom sedan på vilken förnedring för choklad det är. Då menar jag godiset, inte att jag hittade en person som lämpligt nog hette Marianne. Ledsen Marianne, en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Sv: Tack så mycket fina du! Så stark är jag inte, var duktigt nervös, men efter ett tag blir man ju mer avslappnad och med "sig själv", haha. Jag ville försöka visa min riktiga sida, det var därför jag hade en livechatt. I en vanlig videoblogg blir det så konstlat. Men tack så jättemycket!

Kram!

2011-01-25 @ 00:42:51
URL: http://carrooouw.se
Postat av: Maya

Ojdå. Marianne är gott. Fast mintskiten runt omkring gör att chokladen smakar ischoklad. Och ischoklad smakar som choklad femtielva år efter bäst före-datumet.

2011-01-25 @ 08:50:09
URL: http://rainbowmist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0