Filmtajm

Tänkte gå upp vid nio idag, men det blev ändring på det. Gick upp halv tolv istället, vilket inte är fruktansvärt men 9 hade varit så förbannat mycket bättre. Måste se till att min sömn är återställd till det normala när skolan börjar om... tre dagar. Det ska bli gött, men ändå inte. Nu kommer ju solen tillbaka, så man blir ju automatiskt gladare. Mamma har erbjudit sig att köra mig till ridningen varje vecka om jag känner att det blir för stressigt, men bäst av allt är att jag inte kommer ha Hemkunskap mer. Det är klart, finito! En dålig sak däremot; Elin. Kommer bli en fet kraftansträngning iår. 

Nu blir det iallafall film baserad på boken Speldosan, beskrivningen lyder:

Tuck Everlasting: A young woman meets and falls in love with a young man who is part of a family of immortals.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0