Wazzer bisse

Har precis ätit Thai från igår, kycklingspätt med ris och jordnötssås. Jordnötssås är nånting man kan äta en gång varannan månad typ. Uöh.
Nu blir det iallafall A walk to remember, som jag försökt se ett flertal gånger. Jag såg att Jonathan Rhys Meyers är med i den, så nu måste jag se om det är sant.
Försökte se The Anchorman förut, men den buffrade så mycket att jag stängde ner den.
Jonathan Rhys Meyers är sexig och utmanar Declan. Han har Bad Boy-faktorn på sin sida. Har kunskaper om att han hade sex minst fyra gånger under de första tjugo minutrarna i avsnitt ett av The Tudors.
Det är kunskap, det.


The definition of "sexy".

Kommentarer
Postat av: malinjohanzon

fyfan vad snygg han är!

2011-01-14 @ 11:33:13
URL: http://malinjohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0